niedziela, 21 maja 2017

Pudełko

Witam w kolejny niedzielny poranek :)
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam małe pudełko dla elegantki lubiącej róż.
Bazę wycięłam z papieru bazowego białego, 30x30 cm
Ścianki i wieczko okleiłam pięknym brązowym papierem Pustynia, zostawiając białe marginesy.
Do wieczka dokleiłam papierową koronkę i tiulową taśmę z różyczkami w pięknym odcieniu różu. W tym samym odcieniu przygotowałam bukiet kwiatów, który zdobi górę wieczka.
Kwiaty przygotowałam z wykrojnika Lilie a środki to pręciki oszronione różowe.
Kompozycję uzupełniają listki z wykrojnika Fasola oraz Czereśnia.
Dół ścianek dekorują kryształki opalizujące mleczne.






Pozdrawiam, Magda :)

Materiały ze sklepu:



 

 


14 komentarzy:

  1. Super pudełeczko ze ślicznym wieczkiem:-) kwiatki cudowne, delikatne i w ładnym kolorze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne. A liliowy kwiat na wieczku jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko - idealne na jakiś słodki upominek:)
    Piękny jest ten liliowy kwiat na wieczku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności, a te różyczki wokoło -genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko,ślicznie ozdobione wieczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełeczko:)Z cudnym kwiatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kompozycja róż, beż i perły - bardzo lubię takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń